Prowadzę również terapię Metodą Krakowską, która obejmuje stymulację wszystkich funkcji poznawczych, poprzez zastosowanie ćwiczeń ogólnorozwojowych wpływających na takie umiejętności jak: |
analiza i synteza wzrokowa |
kategoryzacja |
relacje czasowe i przestrzenne |
szeregowanie i odtwarzanie sekwencji |
pamięć symultaniczna |
pamięć sekwencyjna |
myślenie przyczynowo-skutkowe |
grafopercepcja i grafomotoryka |
Ponadto terapia obejmuje naukę czytania Metodą Symultaniczno – Sekwencyjną®. Oferta skierowana jest do: |
dzieci zagrożonych autyzmem |
dzieci z zachowaniami ze spektrum autyzmu |
dzieci z zespołem Aspergera |
dzieci z zespołem Downa |
dzieci z niezakończonym i opóźnionym rozwojem mowy |
dzieci z dysleksją |
dzieci z niedosłuchem |
dzieci jąkających się |
dorosłych jąkających się |
dzieci z afazją |
dorosłych z afazją |
dzieci z alalią i dyslalią |
dzieci dwujęzycznych |
dzieci z niepełnosprawnością intelektualną |
dzieci z mutyzmem |
dzieci z wadami wymowy |
dorosłych z wadami wymowy |